Vonia su druska – naudinga, tačiau tinka ne kiekvienam

Vonia su druska – naudinga, tačiau tinka ne kiekvienam
@ Pixabay

Atšalus orams vienas iš didžiausių malonumų – pasilepinti šiltoje vonioje. Vanduo padeda atsipalaiduoti, atsikratyti patiriamo streso, įtampos, blogos nuotaikos. Na, o jei į vandenį įbersite žiupsnelį jūros druskos, tai bus naudinga ne tik jūsų sveikatai, bet ir grožiui

Vonia su jūros druska sušildo kūną, o veikiant šilumai ir vandens spaudimui stiprinama imuninė sistema, normalizuojasi hormonų pusiausvyra, spartėja virškinimas ir kraujotaka (kitaip tariant, vonios padeda kovoti su nereikalingais kilogramais), mažinama raumenų įtampa ir skausmas. Taip pat reikia pastebėti, kad reguliarios vonios procedūros sulėtina senėjimo procesus.

Jei į vonią ir pilama žolelių nuoviro ir druskos, pastaroji itin sustiprina gydomojo nuoviro poveikį. Kad naudingosios medžiagos geriau įsiskverbtų į odą, gulėdami vonioje pamasažuokite visą kūną natūralių šerių šepečiu, masažo pirštine ar kempine. Oda po tokios procedūros bus stangri, lygi ir švelni.

Ką būtina žinoti apie vonią su druskomis?

 

  • Į vonią galima berti ne daugiau kaip 250-350 g druskos. Optimali vandens temperatūra– 37-39 laipsniai.
  • Jei norite pajusti ilgalaikį terapinį poveikį, vonioje su druska pirmą kartą turėtumėte pagulėti 5 min., po to palengva ilginti laiką iki pusvalandžio.
  • Iš pradžių ketvirtadalį vonios pripilkite karšto vandens, jame ištirpinkite druską, o tada pilkite šaltą vandenį – tol, kol vonia bus reikiamos temperatūros.
  • Gulint vonioje širdies ir kaklo sritis turėtų būti virš vandens.


Šiluma – atsižvelgiant į individualius poreikius

Šalta vonia. Šaltos ir vėsios vonios su druska (18-33 laipsnių) žvalina ir tonizuoja, stiprina imunitetą, stabdo organizmo senėjimo procesus, šalina nuovargį ir stangrina odą. Šaltoje vonioje pirmą kartą patartina gulėti 2-3 min., temperatūrą iš pradžių sumažinti iki 32-34 laipsnių, paskui kaskart ją keliais laipsniais mažinti iki 18-20. Tokioje vonioje rekomenduojama pagulėti po 5-10 min. 2-3 kartus per savaitę.

2 psl. »

Komentarai

Ar žinote, kad...

Knarkimo problemos nekankina kosmonautų. Nesvarumo būsenoje išnyksta ne tik ši, bet ir kitos su miegu susijusios problemos.

Kitas faktas