Sporto trenerio konsultacija. Sportas po gimdymo

Sporto trenerio konsultacija. Sportas po gimdymo

Neseniai, prieš 3 savaites, susilaukiau vaikelio, tad turiu papildomus 9 kg po gimdymo. Gal galėtumėte patarti, kaip atsikratyti
nereikalingų kilogramų šlaunų, rankų ir pilvuko srityse?
Praėjau sveikai maitintis bet sportu dar neužsiiminėju. Laukiu patarimų.


Pradėti mažinti svorį po gimdymo galite ir iš karto aktyviai nesportuodama. Toliau sveikai maitinkitės ir po truputį pradėkite didinti fizinį aktyvumą.
Minimalus rekomenduojamas fizinio aktyvumo laikas: 3-4 valandos per savaitę. Tai gali būti 5-6 trumpesni (30-40 min.) ar 3-4 vidutinės trukmės (45-60 min.) užsiėmimai per savaitę.

Pradėkite nuo 3-4 30 min. trukmės užsiėmimų ir palaipsniui didinkite jų dažnį ar trukmę. Pasirinkite tai, ką labiausiai mėgstate. Tai gali būti greitas ėjimas, važiavimas dviračiu, čiuožimas ledo arenoje, plaukimas baseine, šokiai ar kitokia jūsų mėgstama veikla.
Po 4-6 savaičių jūsų fizinis pajėgumas jau bus didesnis ir galėsite pereiti prie intensyvesnių treniruočių. Galbūt vėliau sugalvosite labiau patobulinti savo figūrą ir nuspręsite atlikti kūno linijas formuojančius pratimus namuose ar sporto klube.

Subalansuota sveika mityba ir didesnis fizinis aktyvumas po gimdymo yra veiksmingos priemonės svoriui mažinti. Mažėjant svoriui, kartu pradės mažėti ir apimtys šlaunų, rankų ir pilvuko srityse, o gražesnes kūno linijas suformuosite atlikdama raumenukus stiprinančius pratimus.

 

Daugiau sporto trenerio atsakymų rasite: Deividas Grinskis

Sporto trenerio svetainė: www.bikinibody.lt
Turite klausimų? Reikia patarimų? Rašykite adresu: info@sveikata.lt

 

 

Komentarai

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas