Sporto trenerio konsultacija. Kaip sustiprinti laisvus raiščius?

Sporto trenerio konsultacija. Kaip sustiprinti laisvus raiščius?

Sveiki, norėčiau paklausti kokiais pratimais būtų galima sustiprinti be galo laisvus raiščius, nes laisvumo dėka vis įvyksta traumos. Dėkoju.

Didžiąją dalį savo sausgyslių, raiščių ir raumenų galite sustiprinti trimis paprastais pratimais: pritūpimais, atsispaudimais ir prisitraukimais. Pritūpimai stiprina dubens, klubo, kelių, kulkšnies ir pėdų sausgysles bei raiščius, o prisitraukimai ir atsispaudimai - pečių ir rankų sausgysles bei raiščius.

Traumų prevencijai prieš treniruotę reikėtų atlikti pramankštą (apšilimą).  Priklausomai nuo sporto šakos specifiškumo, pramankštą gali sudaryti įvairūs dinaminiai pratimai, pavyzdžiui, įvairūs šuoliukai pirmyn-atgal, šuoliukai į šonus, šuoliukai įvairiomis kryptimis viena koja, įtūpstai įvairiomis kryptimis.

 

 

Daugiau sporto trenerio atsakymų rasite: Deividas Grinskis

Sporto trenerio svetainė: www.bikinibody.lt
Turite klausimų? Reikia patarimų? Rašykite adresu: [email protected]

 

 

 

Komentarai

Ar žinote, kad...

JAV specialistai teigia, kad gripas gali kelti daug didesnį pavojų negu raupai ar juodligė – jie nustatė, kad esama ryšio tarp gripo ir mirtinų infarkto atvejų, ir tvirtina, jog su gripu susijusių mirčių esama keturis kartus daugiau, negu iki šiol teigta.

Kitas faktas