Sportas gryname ore – ne tik maloniau, bet ir naudingiau


 
„Jeigu turite antsvorio, bėgimas nerekomenduojamas. Kai pradėsite jaustis geriau ir galėsite nesunkiai sparčiu žingsniu eiti 20-30 min, visam kūnui prijunkite tempimo pratimus po 15 sekundžių vienoje padėtyje ir vėliau viską užbaikite dar 15-20 minučių sparčiu ėjimo.
 
Ėjimą galite pakeisti šiaurietišku ėjimu su lazdomis. Tiems, kam toks krūvis pasirodys per lengvas, galite prijungti fizinius pratimus prie lauko treniruoklių arba, jei yra galimybė, naudoti TRX jėgos diržus, gumas ar svarmenis. Ypatingai pradedantiesiems derėtų konsultuotis su specialistais dėl tinkamiausio krūvio ir teisingos pratimų atlikimo technikos, kad būtų išvengta traumų bei kitų sveikatos negalavimų.
 
Vis dėlto, visiems yra rekomenduotina sveikesnė mityba ir fizinis aktyvumas. Nesvarbu, kuo jūs užsiimsite- ėjimu, bėgimu, kilnosite svoriu, plauksite ar žaisite badmintoną, vis tiek tai bus geriau nei nedaryti nieko, kadangi žmogaus raumenys, negaudami darbo, nyksta.
 
Pavyzdžiui, vyrams nuo 30 metų testosterono lygis pradeda mažėti ir jeigu jis nesportuoja, nėra fiziškai aktyvus, per 10 metų gali prarasti apie 3 kg. raumenų. Moterys natūraliai turi 20 proc. mažesnį raumenyną, nei vyrai, todėl joms taip pat yra reikalingas nuolatinis fizinis aktyvumas norint išlaikyti dailią ir tvirtą figūrą. Taigi, stenkitės būti fiziškai kuo aktyvesni, pamatysite, kaip praplėsite savo galimybes ir iš naujo atrasite gyvenimo džiaugsmą“, – į skaitytojus kreipiasi treneris Rimas Petraitis.

Komentarai

Ar žinote, kad...

Pasaulio sveikatos organizacijos specialistai prognozuoja, kad 2030 m. dažniausiai pasitaikanti liga pasaulyje bus depresija: šis sutrikimas pralenks net širdies ir kraujagyslių sistemos ligas.

Kitas faktas