Pediatrės konsultacija. Kaip sumažinti aklimatizacijos poveikį?

Pediatrės konsultacija. Kaip sumažinti aklimatizacijos poveikį?

Laba diena,

šią vasarą planuojame atostogauti Turkijoje kartu su vaikais: vienam 4, kitam 8 metai. Mažasis labai jautriai reaguoja į pokyčius, pradeda viduriuoti ir vemti, todėl ši kelionė mane labai neramina. Norėčiau jūsų patarimo, kaip sumažinti  aklimatizacijos poveikį ir kokius vaistus ar kitas priemones pasiimti su savimi į kelionę?


Jeigu jau esate buvę panašiose kelionėse ir todėl turite tokias neigiamas patirtis dėl adaptacijos – siūlyčiau važiuoti kur nors netoli, bent jau kol vaikas paaugs. Kita vertus, galima būtų pasikalbėti su vaiku – kas ir kodėl jam sunku kelionėje, gal ko nors bijo, pasiūlyti nupiešti savo baimes. Mano žiniomis maistas turistinėse vietose Turkijoje nelabai keičiasi, taigi, vaikas negaluoja greičiausiai dėl psichologinių priežasčių, O gal mama labai nerimauja ir tą nerimą taip pat jaučia vaikas?

 

 

 

 

Daugiau vaikų ligų gydytojos atsakymų rasite: Aurima Dilienė
Vaikų ligų gydytojų svetainė: www.vaikupoliklinika.lt

Turite klausimų? Reikia patarimų? Rašykite adresu: [email protected]

 

 

Komentarai

Ar žinote, kad...

Jei be perstojo rėktum 8 metus, 7 mėnesius ir 6 dienas, tai pagamintum pakankamai energijos užvirinti vandenį vienam kavos puodeliui

Kitas faktas