Man depresija... Ką daryti?



Kaitaliokite protinį darbą su fiziniu.

Raskite žmogų, su kuriuo galėsite nuoširdžiai pasikalbėti, pasidalinti savo išgyvenimais. Neturite su kuo pasikalbėti? Bent jau paverkite į pagalvę – ašaros palengvina depresiją.

Gyvenkite šia diena. Nesikapstykite savyje, nekaupkite nuoskaudų, neprisiminkite, kas bloga nutiko praeityje. Nesibaiminkite dėl ateities – ji ne tokia baisi, kaip atrodo.

Pakeiskite aplinką. Išsiruoškite į mišką, kaimą, išeikite be tikslo pasivaikščioti po miestą, aplankykite tas vietas, kuriose anksčiau neteko būti. Depresija neišnyks, jeigu užsidarysite tarp keturių sienų ir toliau savęs gailėsite.

Neužsikraukite ant savo pečių per daug problemų, darbų, kitų žmonių rūpesčių. Kartais leiskite sau patinginiauti – juk šiaip ar taip, darbas – ne vilkas, į mišką nepabėgs. Kartais reikia numoti į viską ranka ir tiesiog ilgiau pamiegoti – ryte nubusite geros nuotaikos ir būsite pasirengę nuversti kalnus.

Klausykitės tos muzikos, kurią priima jūsų širdis, skaitykite geras knygas, pasistenkite rasti širdžiai mielos kūrybinės veiklos. Kad gyvenimas nevirstų nesibaigiančia „švilpiko diena“, kiekvienam reikia bent retkarčiais pakilti virš kasdienybės, nuveikti kažką, kas nėra būdinga.

Apmąstykite savo mitybos įpročius. Šokolade ir bananuose yra endorfinų, kurie gali pakelti jūsų nuotaiką. Na, o saulėgrąžos, riešutai, rupi duona, grikiai, avižos, pupelės – tai puikus vitamino B1 (tiamino) šaltinis. Jeigu jo trūksta, rimtai sutrinka nervų sistemos veikla. Rekomenduojama laikytis sveikos subalansuotos dietos, nepersivalgyti, nevalgyti vien tam, kad pasikeltumėte nuotaiką. Susikaupę riebaliukai gali pastūmėti į dar gilesnę depresiją. Kaip matote, mityba iš tiesų labai svarbi, tačiau vien to nepakanka. Patartina taip pat vartoti natūralius augalinės kilmės ir raminamuoju poveikiu pasižyminčius preparatus. Jie normalizuos nervų sistemos veiklą, pagerins miegą ir bendrą savijautą. Jeigu jūs vis dėlto labiau pasikliaunate sintetiniais vaistais, turėtumėte žinoti, kad jų vartojimas gali sukelti pašalinį poveikį, pavyzdžiui, padidinti mieguistumą, sutrikdyti virškinimą ir kt.

3 psl. »

Komentarai (5)

nesvarbu 2014-06-20 21:43
man yra buve su debresija del mokyklos ir pagaliau baigiau
sutema 2013-08-26 08:11
Geriau jau tegul zmogus sako, kad jam depresija, negu slepia tai, kad jam reikalinga pagalba...
nuomone 2012-04-08 15:43
paantrinsiu, tikrai aplink žmonės sako oj vėl depresija, o tie žmonės kurie iš tikro serga dažniausiai to nesiskelbia, o kartais net nepripažįsta. bet patarimai tinka prablaškyti ir blogą nuotaiką.
Ina 2012-04-06 17:54
Sutinku su jumis, pou.
pou 2012-04-06 17:54
Man juokinga, kai žmonės sako "man depresija". 90 procentu is ju net nezino ka tai reiskia. Truputeli nuotaika prastesne ir jau iskart "man depresija"

Ar žinote, kad...

Visam kojos nagui užaugti reikia 12-18 mėnesių.

Kitas faktas