Mai Ram Yoga – Himalajų efektas Vakaruose

Mai Ram Yoga – Himalajų efektas Vakaruose

Lengva išlikti dvasingam ir harmoningam, jei visą dieną praleidi Himalajuose medituodamas. Bet kaip išlaikyti darną ir vidinę ramybę tuomet, kai kiekvieną dieną eini į mokslus ar darbą, augini vaikus, bendrauji su ne visada geranoriškai nusiteikusiais žmonėmis ir turi pasirūpinti galybe kitų „žemiškų“ reikalų? Nuolatos patiriamas stresas neišvengiamai anksčiau ar vėliau priverčia ieškoti metodų, padedančių sumažinti kilusias įtampas ar apskritai jų išvengti.

 

Kaip išlaikyti ramybę ir auginti dvasią Vakaruose

 

Vienas tokių metodų – nuolatinis Mai Ram Yoga praktikavimas. Tai – Guru Mai Ram integruota klasikinė joga, skirta šiuolaikiniam žmogui.

Mai Ram Yoga tikslas – brandinti praktikuojančiojo vidinę sąmonę ir jos išplėtimą, pranokstantį kūno ir proto sukurtus apribojimus. Šio tikslo link veda nuolatinis savižinos ugdymas, pasitelkiant vidinę valią ir sąmoningumą, kol galiausiai sąmonė pakyla virš mentalinio lygmens. Kryptingos pastangos, atsidavimas, kūno ir proto ugdymas praktikuojančiajam leidžia pažinti tikrąją prigimtį. Būtent toks savižinos kelias ir yra pagrindinė Mai Ram Yoga mokymo paskirtis.

Laikydamasis asmeninės disciplinos, nuosekliai praktikuodamas Mai Ram Yoga žmogus gali adaptuotis prie vykstančių gyvenimo pokyčių, skatinti asmeninį augimą ir brandą, išlaikyti sveikatingumą, ugdyti pasaulio priėmimą bei formuoti teisingą požiūrį į save ir aplinką.

 

 

Mai Ram Yoga praktikos principai ir nauda

 

Mai Ram Yoga metodas, praktikos principai ir juos puoselėjančios jogos kryptys padeda ugdyti savižiną ir siekti savirealizacijos. Kiekvienam žmogui būdingi saviti, subtilūs fiziniai ir mentaliniai bruožai, todėl, atsižvelgiant į tai, būtina puoselėti įvairiapusę jogos praktiką. Mai Ram Yoga sudaro jogos praktikų visuma bei jogos krypčių sintezė, per kurią praktikuojančiojo sąmonė laipsniškai apsivalo nuo teršalų ir grynėja.

„Daugelis asanų tiesiogiai veikia endokrininę sistemą, reguliuoja hormonus, suteikia energijos vidaus organams. Pranajama (kvėpavimo pratimai) padidina gyvybines jėgas, sustiprina energijos tėkmę kūnu, pašalina blokus ir trukdžius, kurie anksčiau ar vėliau sukelia ligas, apatiją, depresiją, nemigą ir t. t. Kvėpavimo ir asanų dėka kūnas tampa lengvas ir lankstus, energija teka laisvai, hormoninė sistema susireguliuoja, pakyla nuotaika, darbingumas, protas tampa aštrus ir imlus, emocijos valdomos, oda skaistėja, miego kokybė pagerėja, o trukmė sutrumpėja – pati šiuo metu naktimis miegu vidutiniškai po 5 val. ir visada atsikeliu žvali bei pailsėjusi“, – sako Mai Ram Yoga mokytoja Gabija Petronytė.

 

Mai Ram Yoga asanų praktikos skirtumai nuo įvairių fizinio lavinimo pratimų

 

Mai Ram Yoga asanų metodika – tai fizinė ir mentalinė praktika, padedanti ugdyti koncentraciją bei lavinanti ne tik kūną, bet ir protą tam, kad praktikuojantysis įveiktų ligas, įvairaus pobūdžio kitimus, išsaugotų fizinę ir psichinę sveikatą. Nuosekliai praktikuodamas pagal Mai Ram Yoga asanų metodiką, žmogus laipsniškai išsilaisvina nuo susikaupusios kūne įtampos, nerimo bei įvairiausių kitų asmenybę trikdančių veiksnių. Būtent tai ir yra išskirtinė Mai Ram Yoga asanų praktikos savybė, kuri skiriasi nuo pasaulietiškų mankštų bei fizinio lavinimo pratimų ar gimnastikos.

Komentarai

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas