Kiek kalorijų per dieną suvartoti?


Pavyzdžiui, jei jūs esate moteris, jūsų amžius – 30 metų, ūgis – 167,6 cm,  svoris – 55 kg. Jūsų BMR = 655+528+302-141 =  sudeginamos 1344 kalorijos per dieną.

Dabar, kai jau žinote savo sudeginamų kalorijų skaičių, galima lengvai nustatyti reikiamų kalorijų kiekį (TDEE). Belieka viską padauginti iš jūsų kasdienio aktyvumo. Štai formulės, kurios padės tai padaryti:

 

  • Labai mažai judate: BMR x 1,2 (dirbate sėdimą darbą, nesportuojate, retai vaikščiojate);
  • Nedidelis aktyvumas: BMR x 1,375 (lengvos fizinės apkrovos, sportas 1-3 kartus per savaitę);
  • Vidutinis aktyvumas: BMR x 1,55 (vidutinio sunkumo fizinės apkrovos, sportas 3-5 dienas per savaitę);
  • Didelis aktyvumas: BMR x 1,725 (didelės fizinės apkrovos, sportas kiekvieną dieną);
  • Labai didelis aktyvumas: BMR x 1,9 (profesionalus sportas, treniruotės porą kartų per dieną).


Taigi, jei esate moteris ir jūsų BMR = 1344 kalorijoms, o aktyvumo lygis vidutinis (1,55 koeficientas), tuomet jūsų TDEE (sudeginamų kalorijų kiekis) = 2083 kalorijoms.

Taigi, dabar, žinodami sudeginamų kalorijų skaičių, galite lengviau suprasti, kiek kalorijų per dieną turite gauti kartu su maistu, norėdami numesti svorio, jį išlaikyti arba priaugti.

Komentarai (7)

vilius 2015-11-19 11:09
kiek sveria pieštukas ir kiek plyta
vasia 2013-03-13 21:03
kaip priaugti svorio
Vee 2013-01-07 15:39
Sveiki, gal galite parašyti kiek daugmaž procentais turėtų būti suvartojama baltymų, angliavandenių ir riebalų?
desi 2012-02-29 17:04
andrejau todel kad nera formules apskaiciuoti raumenu mases tik aparatas kuriuos turi dietologai ir t.t.
Andrejus 2012-02-10 21:58
LBM – lean body mass). Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus – skaičiuoklė bus tikslesnė.
Tai kodiel neotraukiat sio skaiciavimo i formule ??? Rasot apie LBM o kaip apskaicioti ji neaprasiete ???
luliukas 2012-02-10 16:48
Pasiskaiciavau pagal antra metoda. Supratau, kad reikia didinti aktyvuma :)
viada 2012-02-09 20:46
VAU GERAS.