Kaip po apsinuodijimo maistu pagerinti savijautą

Kaip po apsinuodijimo maistu pagerinti savijautą

Apsinuodijimas maistu sukelia labai daug problemų. Kad išvengtumėte nemalonių pojūčių ir greičiau atgautumėte jėgas, turėtumėte pakoreguoti savo mitybą ir laikytis kelių taisyklių.

Visų pirma patartina išbraukti iš savo valgiaraščio tuos produktus, kurie dirgina skrandžio ir žarnyno gleivinę. Bent kuriam laikui atsisakykite sūraus maisto, prieskonių, kepinių, šokolado, šviežios duonos, dešros, makaronų, riebios žuvies, rūgščių vaisių (pavyzdžiui, papajų ir ananasų). Pradėkite su viduriavimu kovoti kaip galima greičiau, antraip prarasite labai daug skysčių.

Sveikimo periodu reikėtų daug gerti ir vartoti preparatus, padedančius sureguliuoti skysčių ir druskų pusiausvyrą organizme. Kai kurie specialistai rekomenduoja suvalgyti po keletą obuolių, tarkuotų morkų, 1–2 kiaušinius, išsivirti vištienos sultinio.

Daug kam padeda ir arbatos dieta. Jei pasigavote bakterinę infekciją ir jus pykina ar vemiate, užsiplikinkite puodelį labai stiprios juodosios arbatos, įmaišykite 2–3 šaukštelius cukraus ir išgerkite.

Jei apsinuodijimo metu jaučiate silpnumą ir alkį, ir jums trūksta energijos, išsivirkite ryžių košės ir pasidarykite ryžių nuoviro. Košei reikia 4 stiklinių vandens ir 1 stiklinės ryžių. Valgykite po truputį, nedidelėmis porcijomis, vienu kartu išgerkite ne daugiau kaip 200 ml skysčių. Naujus patiekalus į savo racioną įtraukite labai atsargiai. Bent dvi savaites patartina atsisakyti pupelių, riešutų ir saulėgrąžų.

Kai pasijusite geriau, galėsite pradėti valgyti paukštieną, triušieną, neriebią žuvį. Atminkite, kad porcijos turėtų būti ne didesnės kaip po 150 g. Dvi pirmas savaites valgykite tik neriebų maistą, vartokite lieso pieno gaminius. Ir, žinoma, būtinai pasirodykite gydytojui!

Komentarai (1)

Sfhh 2018-04-06 21:56
Vemiau dabar rūgštumas po vėmimo

Ar žinote, kad...

Alkio jausmas atsiranda praradus 1% organizmo vandens. Netekus organizmui daugiau kaip 5% vandens, žmogus praranda sąmonę, o daugiau 10% - mirti

Kitas faktas