Kaip greitai padaryti špagatą?



O dabar susumuokite balus.

Mažiau nei 3 balai. Buvusio lankstumo neliko nė ženklo. Jeigu norite greitai padaryti špagatą, reikia tempti, bet taip, kad tempimo pratimų metu nejaustumėte skausmo. Jeigu skausmas neišnyksta per kelias sekundes nuo tempimo pratimo pabaigos, vadinasi, reikia sumažinti intensyvumą, o prieš treniruotę skirti kuo daugiau laiko apšilimo pratimams.

Nuo 3 iki 5 balų. Jūsų lankstumas vidutinis, rezultatus galite pagerinti, tačiau būkite atsargūs ir nepersistenkite. Kad greičiau padarytumėte špagatą, jums geriausiai tiks dinamiškas tempimas.

Nuo 6 iki 8 balų. Galime jus pasveikinti – jūsų lankstumas puikus. Užsiimkite statiniu tempimu, remdamiesi principu „skauda – neskauda“.

Tempimo rūšys

Balistinis tempimas. Šis tempimo pratimų tipas tiks tik tuo atveju, jeigu sportuojate reguliariai: tai įvairūs mostai ir spyruokliuojantys judesiai. Šlaunų raumenys ilgėja, jie maksimaliai įtempiami. Tačiau praktikuoti sunkesnius tokio tempimo pratimus, pavyzdžiui, šuoliukus ir špagatą, galima tik tikriems sportininkams.

Dinaminis tempimas. Tai pratimai, kai sustingstate tam tikroje pozicijoje ir kurį laiką tempiate raumenis. Jie tinka vidutiniškai lankstiems žmonėms ir tiems, kurie jau kurį laiką treniruojasi.

Statinis tempimas. Paprastai baigiasi be traumų, tinka visiškiems naujokėliams. Jūsų raumenys tempiami veikiant kūno svoriui arba padedant pagalbininkui. Jūs nesiimate jokių aktyvių veiksmų, viskas vyksta savaime.

Kad poveikis būtų geresnis, rekomenduojama derinti dinaminį ir statinį tempimą, o pradėti nuo dinaminio.

Kokio intensyvumo treniruotės turi būti, jeigu norite greitų rezultatų?


Jeigu jūs dar tik pradedate treniruotis, jums tiks tokia schema: tempkite raumenis tol, kol pajusite lengvą skausmą. Tada baikite pratimą ir palaukite 15 sekundžių. Jeigu skausmas per tą laiką praeis – krūvį pasirinkote tinkamai. Jeigu ne – jūs per smarkiai tempėte raumenis. Sumažinkite treniruočių intensyvumą. Paprastai vienas tempimo pratimas naujokėliams trunka apie pusę minutės.

3 psl. »

Komentarai (139)

Herkus 2018-10-20 21:56
Jaučiuosi daršdamas pažanga
Monika 2018-07-19 14:32
Man tai labai paprasta tereikia turėti jėgų.
Dovydas 2018-04-14 15:58
Ačiu kad man padedat daryti špagata
Gabrielius 2018-04-02 09:38
Mad baleful padariti spagatA
Gabrielius 2018-04-02 09:37
Mad
Deina 2018-03-11 20:18
Aciu uz pratimus padejo
Aida 2018-02-18 23:00
Ačiū padejote
Nesvarbu 2018-02-18 22:58
Ačiū už patarimus
Ramuniuka 2018-02-13 20:34
Is pradziu buvo gana sunku bet po keliu dieno lengvai graziai mokejau padaryti spagata taigi kam neiseina tai patariu daryti kiekviena diena nes mano drauge spagata mokinosi mazdaug 2 savaites
jovita 2018-01-25 14:29
niekaip neismokau daryti to sudino spagato blogi patarimai

Ar žinote, kad...

Lietuvoje kasmet užregistruojama per 100.000 sezoninio gripo atvejų.

Kitas faktas