Ką daryti, kad netektų susidurti su miego sutrikimais?

Partnerio turinys
Šis turinys inicijuotas projekto partnerio
Ką daryti, kad netektų susidurti su miego sutrikimais?

Miegodami praleidžiame trečdalį gyvenimo. Laida „Sveikata.lt“ dalinasi patarimais, ką daryti, kad ši rutina būtų maloni ir netektų susidurti su miego sutrikimais.

 

Nerimas ir pajautrėjusi nervų sistema šiuo metu vargina daugelį. Medicinos daktarė Vitalija Ligeikaitė teigia, jog pandemija gyvenimą pristabdė, tačiau ne nuramino, o kaip tik pasėjo daugiau nerimo. Kadangi miegas ir nerimas yra stipriai susiję, esant miego sutrikimams, gydytojai pataria vartoti vaistinius preparatus, gerai sąveikaujančius su miego hormonu – melatoninu.

 

Daugiau patarimų, kaip pagerinti miego kokybę – laidos „Sveikata.lt“ rubrikoje „Naudingi patarimai“.

Komentarai

Ar žinote, kad...

Pasaulio sveikatos organizacijos specialistai prognozuoja, kad 2030 m. dažniausiai pasitaikanti liga pasaulyje bus depresija: šis sutrikimas pralenks net širdies ir kraujagyslių sistemos ligas.

Kitas faktas