Efektyvūs pratimai presui

Efektyvūs pratimai presui

Pūpsantis pilvukas nepuošia nei vyrų, nei moterų. Jeigu artėjant vasarai esate nusiteikę šiek tiek paprakaituoti ir patobulinti kūno formas, šis straipsnelis – kaip tik jums. Siūlome keletą nesudėtingų, tačiau labai efektyvių pratimų, kuriuos galėsite atlikti namų sąlygomis ir džiaugtis pasiektais rezultatais.



Visų pirma reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad reljefiškas presas įmanomas tik tuo atveju, jeigu po oda yra labai nedaug riebalų. Tai reiškia, kad vien mankštintis neužteks, nes sutvirtėjusių raumenų po tokiu sluoksniu gali tiesiog nesimatyti. Paploninti jį padės subalansuotos dietos ir aerobikos treniruočių kompleksas, todėl jūs turite išsikelti sau du tikslus:

 

  • Sumažinti riebalų sankaupas – kaip jau sakėme, padaryti tai galima pakoregavus savo mitybą ir užsiimant aerobika (pradėkite bėgioti, plaukioti, šokti ir panašiai);
  • Antra – reikia padidinti preso raumenų apimtį. Toliau rasite pavyzdžių. Kad rezultatai būtų geresni, patartina naudoti papildomus svarmenis (hantelius), mankštinantis atlikti 3–5 rinkinius po 8–15 pakartojimų.

 

Toliau pateikti pratimai su trumpais aprašymais.

Pakilimai/susirietimai

Pakilimai/susirietimai – tai vienas iš pagrindinių pratimų, padedančių išryškinti preso raumenis. Jis naudingas tuo, kad gali padėti sukurti reljefą ir atsikratyti riebalų.



Atlikimo technika gana paprasta: iš pradžių atsigulkite ant grindų, sulenkite kojas per kelius ir sukelkite jas ant suoliuko (kėdės, lovos), arba darykite taip, kaip parodyta paveikslėlyje – tiesiog laikykite jas pakeltas. Rankas sukryžiuokite ant krūtinės arba sunerkite už galvos, alkūnes pakreipkite į šalis. Pradėkite atsargiai kelti galvą ir viršutinę nugaros dalį, tačiau neatplėškite nuo žemės strėnų – jos turi būti prispaustos viso pratimo metu. Pakilę trumpai užsilaikykite ir taip pat neskubėdami grįžkite į pradinę padėtį.

2 psl. »

Komentarai (38)

gabe 2017-12-03 22:59
šį pratimą darau kiekviną savaitės dieną, kartu su five minutes shaper treniruokliu, pasirenku vieną o kartais ir kelias random dienas, kai pailsiu, kai būna gera nuotaika, pratimus atlieku ir rytais, tai šią rutiną naudoju jau antras mėnuo, nors ir būną naktų kai skauda tą pilvą ir niekas nepadės, bet rezultatai jau pastebimi, tai patarimas, netingėkit ir pradėkit ruoštis vasarai :)
Endė 2017-03-21 18:52
Pradedu nuo šendien šiuos puikius naujus pratimus tikiuos pasieksiu rezultatų ^^ ^^
Modikas 2016-11-05 19:38
Jo nrml
Edvinas 2016-10-02 14:24
3x16 darykit☺
Rimvydas 2015-06-06 14:41
Kiek kartu per savaite reikia daryti siuos pratimus?
tomas 2015-02-04 18:42
teisingai sakai veteran jei pratimas bus lengvas tai nieko rezultatu nelauk man daba isvisa reikia tokiu pratimu as ant koju svarstemeni prisirisu ir kilnoju paprasciausei per lengva nezinau sunkesniu veiksmu va kur beda cia tai lankstymai nieko gera padariau kelis kartus po 500 simtus tokiu atsilenkimu ir daba nugara traska tai daba kilnoju kojas daug geriau visus pratimus pats susigalvoju patcius sunkiausius jei kas zinot sunkesniu parasykite facebook kestas juzikis nesvarbu-sw :)
veteran 2015-01-10 12:15
Eimantux, nusišnekėjai tai kaip turi būti. Pratimai ir turi būti sunkūs, kitaip jokios naudos iš jų, 'SixPack' greitai Tau neis uždirbti su tokiu nusistatymu maždaug "ai čia šūdas pratimas, nedarysiu geriau, nes per sunku ir ieškosiu kažko kito" ne, taip nesidaro, arba kentėk arba svajok ir toliau.;))
luxis 2014-12-11 22:49
Cia visi nori kad po dvieju savaičiu presas butu perfecto :D
Eimantux XD BOOM 2014-12-05 17:48
Cia sudini pratimai, niekas nepadeda, vis tiek lasiniai nedinksta beto siti pratimaj labai sunkus ir man pavyksta ju atlykt tik po 1 arba 2 o as labiai greitaj noriu sixpeko kaip pas savo klasioka, bet is tikruju as laibai raumeiningas tik to nesimato per lasinius nes jie uzstoja raumenis. Man lasiniai ne nuo storumo o gymis toks stambus, bet as labai stiprus tik nesimato tikruju raumenu. padekit man kaip grieaitai gauti sixpeka nes noriu jo labai bet pratimai per sunkus.
montvydas k. 2014-04-11 20:20
kaip man reike padaryti kad apatines 2 kaladeles butu ryskios

Ar žinote, kad...

Jeigu ima smarkiai plakti širdis, pasigaminkite citrinos sulčių ir medaus koncentratą ir išgerkite vienu ypu.

Kitas faktas