Efektyvūs pratimai presui

Efektyvūs pratimai presui

Pūpsantis pilvukas nepuošia nei vyrų, nei moterų. Jeigu artėjant vasarai esate nusiteikę šiek tiek paprakaituoti ir patobulinti kūno formas, šis straipsnelis – kaip tik jums. Siūlome keletą nesudėtingų, tačiau labai efektyvių pratimų, kuriuos galėsite atlikti namų sąlygomis ir džiaugtis pasiektais rezultatais.



Visų pirma reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad reljefiškas presas įmanomas tik tuo atveju, jeigu po oda yra labai nedaug riebalų. Tai reiškia, kad vien mankštintis neužteks, nes sutvirtėjusių raumenų po tokiu sluoksniu gali tiesiog nesimatyti. Paploninti jį padės subalansuotos dietos ir aerobikos treniruočių kompleksas, todėl jūs turite išsikelti sau du tikslus:

 

  • Sumažinti riebalų sankaupas – kaip jau sakėme, padaryti tai galima pakoregavus savo mitybą ir užsiimant aerobika (pradėkite bėgioti, plaukioti, šokti ir panašiai);
  • Antra – reikia padidinti preso raumenų apimtį. Toliau rasite pavyzdžių. Kad rezultatai būtų geresni, patartina naudoti papildomus svarmenis (hantelius), mankštinantis atlikti 3–5 rinkinius po 8–15 pakartojimų.

 

Toliau pateikti pratimai su trumpais aprašymais.

Pakilimai/susirietimai

Pakilimai/susirietimai – tai vienas iš pagrindinių pratimų, padedančių išryškinti preso raumenis. Jis naudingas tuo, kad gali padėti sukurti reljefą ir atsikratyti riebalų.



Atlikimo technika gana paprasta: iš pradžių atsigulkite ant grindų, sulenkite kojas per kelius ir sukelkite jas ant suoliuko (kėdės, lovos), arba darykite taip, kaip parodyta paveikslėlyje – tiesiog laikykite jas pakeltas. Rankas sukryžiuokite ant krūtinės arba sunerkite už galvos, alkūnes pakreipkite į šalis. Pradėkite atsargiai kelti galvą ir viršutinę nugaros dalį, tačiau neatplėškite nuo žemės strėnų – jos turi būti prispaustos viso pratimo metu. Pakilę trumpai užsilaikykite ir taip pat neskubėdami grįžkite į pradinę padėtį.

2 psl. »

Komentarai

Ar žinote, kad...

Knarkimo problemos nekankina kosmonautų. Nesvarumo būsenoje išnyksta ne tik ši, bet ir kitos su miegu susijusios problemos.

Kitas faktas