Dieta fiziškai neaktyviems


Vakarienė:

 

  • 100 g kumpio,
  • 150 g daržovių salotų,
  • 100 g vaisių,
  • 30 g minkšto sūrio.

Komentarai (4)

Irena 2019-01-26 23:37
Eikit jus visi su savo dietom!Ar negalvojat, kad tais skrebuciais ir beveik sausu maistu greitai bus suzalotas skranddis! Reikia valgyti kai tik uzsinori ir ka nori, bet neryti kaip kiaulei. Jei kentesi alki, kitas maistas suvalgytas bus organizmo sukauptas, nes jis yra protingas,bijo, kad negaus maisto, del to ir tunkama, va, jus visi isminciai-patarejai, ar sito nezinojot?!
Oho 2012-12-15 15:23
Kokia cia dieta ,as tiek net nesuvalgyciau .!!!
Jolanta 2012-06-06 22:42
Visiskai sutinku su tavim milena man ir tas pats buvo ir sporto klubo trenere pasake ta pati,kad kol organizmas nesupras,kad pokyciai ne trumpalaikiai kaups ko jam reikia,o kai supras kad tai jau nuolatinis pakeitimas tik tada pradesi mesti svori.Sis planas labai geras organizmas gauna ko jam reikia tik normuoti reikia su saiku nes efekto nebus.As surio nemegstu tai suvalgau jogurto arba mesa pamarinuoju kefyre su prieskoniais labai skanu ir sveika.
Milena 2012-06-06 22:35
Cia ne dieta o reguliari mityba.Suprantu kad ne visi gali sau leisti dietologo konsultacijos bet geriau tai padaryti bent viena karta,o jau poto bandyti paciam.Pas dietologe nuejau viena karta ir gavau geru patarimu.Efektas buvo nekoks is pradziu nes kas liete maista buvau labai apsileidus.Per pirma menesi priaugau svorio per antra tas priaugtas nukrito ir poto pradejau svori mesti.Dietologe buvo teisi organizmui reikia priprasti,taip ir buvo.

Ar žinote, kad...

Alkio jausmas atsiranda praradus 1% organizmo vandens. Netekus organizmui daugiau kaip 5% vandens, žmogus praranda sąmonę, o daugiau 10% - mirti

Kitas faktas