Aktyvinta anglis kaip papildoma lieknėjimo priemonė

Aktyvinta anglis kaip papildoma lieknėjimo priemonė

Aktyvinta anglis – tai universalus ir visiems įperkamas absorbentas. Laikantis toliau aprašomos dietos, ji padeda išvalyti organizmą ir pašalinti šlakus.

Ne, tai nereiškia, kad teks gyventi pusbadžiu ir maistą pakeisti anglimi. Negalima bus vartoti tik druskos, cukraus, miltinių gaminių, kepto ir riebaus maisto, saldumynų bei alkoholio (kitaip tariant, tai „standartinis“ netinkamų produktų sąrašas).

Ši dieta labai didelių stebuklų nedaro – per savaitę taip numesite apie 2 kilogramus.

Galimos dvi lieknėjimo schemos. Pirmuoju atveju anglies dozės po truputį didinamos iki 1 tabletės 10 kg kūno masei. Vartoti ją reikia rytais, tuščiu skrandžiu. Antruoju atveju reikia gerti po 10 tablečių per dieną, padalinus jas trims kartams. Gerti anglį reikia likus iki valgio 1 valandai.

Kurią iš šių schemų pasirinkti – spręsti jums. Mes pateikiame pavyzdinį dietos meniu (jį galima koreguoti pagal savo poreikius).

 

  • Pirmadienis. Pusryčiams – sūrio gabaliukas, arbata be cukraus ir truputėlis juodos duonos. Pietums – grikiai ir kefyras. Vakarienei – apelsinų sultys (pora stiklinių) ir vaisių salotos.
  • Antradienis. Pusryčiams – sūris, arbata, duona. Pietums – daržovių troškinys (druskos reikėtų berti kaip galima mažiau). Vakarienei – kelios stiklinės ananasų sulčių, kietai virtas kiaušinis ir 100 g vištienos krūtinėlės.
  • Trečiadienis. Pusryčiams – sumuštinis su sūriu, arbata be cukraus. Pietums – truputis ruginės duonos ir lašinukų, keli šaukštai jogurto ir pora bananų. Vakarienei – bulvių košė, dvi stiklinės pomidorų sulčių.
  • Ketvirtadienis. Pusryčiams – sūris, duona, arbata. Pietums – grikių košė, kefyras. Vakarienei – stiklinė ar dvi ananasų sulčių, apelsinų salotos.
  • Penktadienis. Pusryčiai – kaip ir kitomis dienomis. Pietūs – kefyras, nesūdyti ryžiai. Vakarienė – sultys ir keli virti kiaušiniai.
  • Šeštadienis. Pusryčiai – tokie patys, kaip ir kitomis dienomis. Pietūs – puodelis ar du žaliosios arbatos, 100 g liesos varškės. Vakarienė – su cukrumi sutrinta morka ir obuolys.
  • Sekmadienis. Pusryčiai – sumuštinis, arbata. Pietūs – silpnai pasūdytas daržovių troškinys. Vakarienė – stiklinė obuolių sulčių ir 3 bananai.

2 psl. »

Komentarai (4)

As 2016-02-11 09:11
Man atrodo taip maitinantis ir be anglies nukris svoris :)
Lina 2015-01-27 19:56
Sultys,vaisia...? kas cia per dieta?PASTOREJIMO? :D
romyna 2014-01-25 00:49
nu ale dieta keista!!!!
laikantis dietos vakare negalima valgyti vaisiu, nes turi fruktozes kuris kaip ir cukrus pakelia glukozes kieki kraujyje, tas pats kaip vakare suvalgytum saldaini ar sokolada-
laima 2014-01-22 20:08
Tai ir be anglies taip valgydamas sulielnesi

Ar žinote, kad...

Lietuvoje iš tūkstančio gyventojų nuo gripo pasiskiepija vidutiniškai 30 asmenų, Latvijoje - 65, Estijoje – 52 asmenys. Tuo tarpu JAV tūkstančiui gyventojų tenka net 250 pasiskiepijusių, Europoje vidutiniškai – 177.

Kitas faktas