10 požymių, rodančių, kad treniruočių metu persistengėte



Jums nesiseka treniruotėse

Žinoma, tai gali reikšti daugybę dalykų: esate negabūs, blogai nusiteikę arba... tiesiog per daug apžiojote – juk tai labai subjektyvus treniruočių kokybės, o ne jų kiekybės ar intensyvumo, rodiklis. Jeigu treniruotės jau kelintą kartą iš eilės vyksta ne taip, kaip norite (anksčiau jums sekėsi geriau), tai yra vienas iš pačių paprasčiausių požymių, reiškiančių, kad jums reikia poilsio.

Nukrito deguonies lygis

Nustatyti deguonies lygį hemoglobine galima remiantis pulsoksimetro duomenimis. Kuo daugiau procentų jis rodo, tuo geriau.

Na, o dabar susumuokite rezultatus. Kiek iš šių požymių po treniruočių pastebėjote jūs?

0–1: treniruočių koreguoti nereikia, viskas taip, kaip turi būti.
2–4: galite tęsti sunkias treniruotes, jeigu tai nekliudo jūsų dienotvarkei. Jeigu gi savijauta prasta, geriau pasidarykite išeiginę.
5–6: tai jau ima kelti rimtą grėsmę jūsų sveikatai ir savijautai.
7–10: jums būtina turėti laisvo laiko – nuo vienos dienos per savaitę (priklauso nuo nuovargio lygio ir to, kaip jaučiatės savaitės pabaigoje) iki kelių. Labai praverstų gydytojo konsultacija.

Komentarai