10 jūsų inkstams kenkiančių įpročių



Šlapimo laikymas. Jeigu nuolat atidėliojate apsilankymą tualete tiek, kiek tik įmanoma, tai gali privesti prie inkstų nepakankamumo ir šlapimo nelaikymo. Todėl nelaukite, kai tik pajuntate, kad „gamta šaukia“.

Natrio perteklius. Pagrindinis natrio šaltinis yra natrio chloridas, arba, paprasčiau tariant, druska. Tačiau jeigu ja piktnaudžiausite, inkstai gali nebesusidoroti su savo užduotimi. Suaugusiam žmogui per dieną galima suvartoti iki 5-6 g druskos. Jeigu suvartojate daugiau – mažinkite kiekius. Iš pradžių maistas gali atrodyti prėskas, tačiau jūs greitai priprasite ir pajusite tikrąjį jo skonį.

Neapgalvotos dietos. Organizmui riebalai yra būtini - jie yra ir inkstų apsauga. Todėl kai jūs stengiatės numesti kuo daugiau svorio ir sumažinti savo riebalų masę, pasitelkdami visas įmanomas priemones, inkstai nukenčia dvigubai daugiau (viena vertus – kraujyje padaugėja toksinų, ir inkstams tenka dirbti intensyviau, o iš kitos pusės – naudingųjų medžiagų jie gauna gerokai mažiau arba negauna visai).

Baltymų perteklius. Jie, kitaip nei riebalai, organizme nesikaupia, todėl jie ir jų skilimo produktai padidina inkstams tenkantį krūvį. Jeigu gi inkstai nesusidoros su savo užduotimi, gali atsirasti akmenukų.

Vandens trūkumas. Kad inkstai funkcionuotų tinkamai, per dieną būtina išgerti pakankamai vandens (ne kavos, ne arbatų ar kokių kitų skysčių, o paprasto geriamojo vandens). Jis, tikrąja to žodžio prasme, padeda organizmui išsivalyti.
Jūsų sveikata – jūsų pačių rankose. Atsikratykite šių žalingų įpročių ir jausitės daug geriau.

Komentarai (1)

I HATE SPORT 2015-12-08 16:10
IR VEL LENDA SU TUO SAVO SPORTU IR JO ''NAUDA''. JOKS FIZINIS AKTYVUMAS NEPADES!!!!

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas