Sporto trenerio konsultacija. Kaip padidinti savo svorį?

Sporto trenerio konsultacija. Kaip padidinti savo svorį?

Laba diena, aš  sportuoju, bet man neauga svoris ir jis yra mažesnis negu turėtų būti. Gal galėtumėte patarti kaip reikia maitintis? Ir kur galėtų būti problema?

Sveiki. Jei sportuojant nepavyksta padidinti kūno masės – gali būti klaidų mityboje.  Štai 5 tikrai efektyvūs patarimai, kaip priaugti svorio:

1. Treniruokitės su svoriais tris kartus per savaitę  kas antrą dieną.
2. Valgykite natūralų pilnavertį maistą (ryžiai,  grikiai, avižiniai dribsniai, makaronai, bulvės, vaisiai, daržovės, paukštiena, mėsa, žuvis, kiaušiniai, riešutai, pieno produktai).
3. Maitinkitės 6-7 kartus per dieną normaliomis porcijomis maždaug kas 2-3  valandas.  Atminkite, kad valgote ne vien tik tam, kad numalšinti alkį, o tam, kad priaugti raumenų masės.
4. Nepraleiskite maitinimų. Norint priaugti svorio, valgyti 6-7 kartus reikia kiekvieną dieną: ir treniruočių dienomis, ir ne treniruočių dienomis, ir darbo dienomis, ir savaitgaliais. Visus 6-7 maitinimus suplanuokite iš anksto: (kada, kur, ką ir kiek valgysite) ir niekada nepraleiskite valgio.
5. Kad visas, raumeninės masės auginimui reikalingas maistines medžiagas būtų galima gauti lengviau -   vartokite kaloringus masės auginimo kokteilius. Jie tikrai palengvins jūsų pastangas didinant kūno svorį.

 

 

Daugiau sporto trenerio atsakymų rasite: Deividas Grinskis

Sporto trenerio svetainė: www.bikinibody.lt
Turite klausimų? Reikia patarimų? Rašykite adresu: info@sveikata.lt

 

 

Komentarai

Dėmesio!

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas