Reklama kaip šoko terapija (foto)

Reklama kaip šoko terapija (foto)

Dešimtys ir šimtai reklamų kasdien patenka į mūsų akiratį. Atrodo, kad jos lydi kiekviename žingsnyje. Blogiausia tai, kad dažniausiai jos sukelia tik susierzinimą, yra nekokybiškos ir niekam neįdomios. Tačiau pasitaiko ir išimčių. Pavyzdžiui...

Viena tirpiklio skardinė užteršia milijonus litrų vandens.

Atima po gyvybę kas 25 sekundes. Būkite atsargūs už vairo.

Galinės sėdynės nėra saugios. Prisisekite.

Tai neturėtų būti taip pavojinga. Sustokite, kai matote mirksinčias raudonas šviesas.

Skylės nuo kulkų didesnės, negu jums atrodo.

Vienas spustelėjimas gali pakeisti jūsų gyvenimą. Prisisekite saugos diržus.

Kuo ilgiau autizmu sergantis vaikas lieka be pagalbos, tuo sudėtingiau su juo užmegzti kontaktą.

Dabar jūs ją matote. Dabar – ne.

66 pasaulio šalyse minos – kasdienio gyvenimo dalis.

Tūkstančiai žmonių gyvena organų donorų dėka.

Visa, kas patenka į vandenyną, patenka ir į mus.

Rezervuota girtiems vairuotojams.

Būkite pakantesni tiems, kurie mikčioja.

Po Kalėdų šimtai tokių šuniukų išmetami į gatvę. Prieš dovanodami šunį, gerai pagalvokite.

Senų narkomanų nebūna.

Kai kuriems tai – Everestas. Padėkite sukurti infrastruktūrą žmonėms, turintiems judėjimo negalią.

Kažkam jūs galite tapti superherojumi.

Jis turi motinos akis.
 
Pagrindinėje nuotraukoje: rūkote jūs – rūko ir ji. Neatimkite iš jos teisės gyventi. Nustokite rūkyti jos labui.

Komentarai

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas