5 patarimai svajojantiems apie idealų pilvo presą

5 patarimai svajojantiems apie idealų pilvo presą

Sporto specialistai pastebi, kad vasarop sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi „pabunda“ po žiemos miego ir savo kūnus – ypač pilvo presą – nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui. Patarimais, ką reikėtų daryti, norint didžiuotis stangriu ir gražiu pilvu, dalinasi trenerė Eimantė Šatikauskaitė.
 
Penki patarimai, svajojantiems apie dailų pilvo presą, kuriuo būtų galima didžiuotis vasarą.
 
Skirkite bent 10 minučių
 
Pilvo preso pratimus reikėtų atlikti kiekvienos treniruotės metu. Jei treniruoklių salėje sportuojate valandą laiko, tai pilvo preso pratimams vertėtų skirti bent jau 10 minučių. Jeigu labiau mėgstate grupines treniruotes, trenerė pataria jas taip pat pasirinkti tokias, kuriose pilvo presui būtų skiriamas pakankamas dėmesys.
 
Susireguliuokite mitybą
 
Tinkamai suderinus mitybą aiškiai matomų rezultatų įmanoma pasiekti ir per porą mėnesių. Tačiau tai nereiškia, kad reiktų save alinti. Reikia valgyti viską, tačiau saikingai. Trenerė pabrėžia, kad ypač svarbu atsisakyti greitojo maisto, traškučių, alkoholio, saldumynų, nors pastaruosius irgi galima valgyti, tik patartina mažomis porcijomis ir iki pietų. Rūpinantis kūno linijomis, o taip pat ir dailiu pilvu, vakarienė turėtų būti liesa, ne riebi, su daug daržovių ir ląstelienos.
 
Visgi E. Šatikauskaitė atkreipia dėmesį, kad mityba pasidomėti reikėtų atidžiau, nes tai – gana individualus dalykas. Tai, kas tinka vienam, nebūtinai tiks ir kitam.
 
Pratimus atlikite reguliariai
 
Vienas populiariausių pratimų, padedančių pagrąžinti pilvo raumenis yra plank`as, dar kitaip vadinamas „lenta“. Jis labiau skirtas apatinei pilvo daliai, kurią itin sunku treniruoti. Šį pratimą atliekant taisyklingai, dirba ne tik pilvo presas, bet ir visi kiti kūno raumenys.

2 psl. »

Komentarai

Dėmesio!

Ar žinote, kad...

Lietuvoje kasmet užregistruojama per 100.000 sezoninio gripo atvejų.

Kitas faktas